استفاده از باتری تک سلولی L شکل در آی‌فون‌های 2018 با نمایشگر اولد
نوشته شده توسط : ادمین

براساس گزارش جدیدی که امروز از سوی مینگ چی‌کو، تحلیلگر ارشد محصولات اپل در موسسه KGI Securities منتشر شده است، هر ۲ مدل آی‌فون با نمایشگر اولد، از یک باتری تک سلولی با شکلی مشابه حرف L استفاده می‌کنند. گوشی اپل آی‌فون X نیز مجهز به ۲ باتری مجزا است که به شکل حرف L در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. این کار برای استفاده بهتر از فضای داخلی گوشی انجام می‌شود.

گزارش موسسه KGI از یک تولیدکننده کره‌ای باتری با نام LGC که اکنون با اپل همکاری دارد نام برده است. براساس گزارشات، کمپانی اپل امیدوار بود که امسال بتواند یک باتری تک سلولی با شکلی L مانند را به‌کار بگیرد؛ اما این تکنولوژی برای بهره‌برداری در سال ۲۰۱۷ آماده نشده بود.

در حالی‌که ظرفیت ۲ باتری موجود در گوشی آی‌فون X به ۲۷۱۶ میلی‌آمپر می‌رسد، براساس گزارشی که موسسه KGI به مشتریان ارسال کرده است، نسل بعدی این گوشی در سال آینده می‌تواند مجهز به سلولی با ظرفیت ۲۹۰۰ تا ۳۰۰۰ میلی‌آمپر باشد. مدل شایعه شده ۶.۵ اینچی از یک باتری ۳۳۰۰ تا ۳۴۰۰ میلی‌آمپری قدرت می‌گیرد.

مدل مجهز به LCD که گفته می‌شود نمایشگری ۶.۱ اینچی دارد، از یک باتری مربعی شکل با ظرفیت ۲۸۵۰ الی ۲۹۵۰ میلی‌آمپری استفاده خواهد کرد. این موضوع به اپل امکان خواهد داد تا هزینه‌های تولید این مدل خاص را در حد پایین حفظ نماید. همچنین اپل از یک قاب فلزی در این دستگاه استفاده می‌کند که به کمپانی اجازه می‌دهد تا آن‌را در محدوده قیمتی پایین‌تر ۶۵۰ تا ۹۰۰ دلار به فروش برساند. این موضوع باعث می‌شود که گوشی مجهز به نمایشگر LCD، ارزان‌ترین نمونه از ۳ مدل گوشی آی‌فونی باشد که انتظار می‌رود برای سال ۲۰۱۸ به بازار عرضه شوند.




:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: